عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. (1388). کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(47), 125-165.
حمید عبداللهیان; حسین حسنی. "کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 47, 1388, 125-165.
عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. (1388). 'کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(47), pp. 125-165.
عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1388; 16(47): 125-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login