شیر افکن, علی, زائریان, سکینه. (1389). مقایسه اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری و مهارتهای مدیریت زمان بر میزان سهل انگاری و کمال گرایی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 99-126. doi: 10.22054/qccpc.2010.5875
علی شیر افکن; سکینه زائریان. "مقایسه اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری و مهارتهای مدیریت زمان بر میزان سهل انگاری و کمال گرایی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1389, 99-126. doi: 10.22054/qccpc.2010.5875
شیر افکن, علی, زائریان, سکینه. (1389). 'مقایسه اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری و مهارتهای مدیریت زمان بر میزان سهل انگاری و کمال گرایی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 99-126. doi: 10.22054/qccpc.2010.5875
شیر افکن, علی, زائریان, سکینه. مقایسه اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری و مهارتهای مدیریت زمان بر میزان سهل انگاری و کمال گرایی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 1(2): 99-126. doi: 10.22054/qccpc.2010.5875


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login