ابوالقاسمی, عباس, بیگی, پروین. (1390). بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(22), 21-42. doi: 10.22054/jep.2012.6055
عباس ابوالقاسمی; پروین بیگی. "بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 22, 1390, 21-42. doi: 10.22054/jep.2012.6055
ابوالقاسمی, عباس, بیگی, پروین. (1390). 'بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(22), pp. 21-42. doi: 10.22054/jep.2012.6055
ابوالقاسمی, عباس, بیگی, پروین. بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 7(22): 21-42. doi: 10.22054/jep.2012.6055