رشید, خسرو, یعقوبی, ابوالقاسم. (1390). بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(22), 125-153. doi: 10.22054/jep.2012.6059
خسرو رشید; ابوالقاسم یعقوبی. "بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 22, 1390, 125-153. doi: 10.22054/jep.2012.6059
رشید, خسرو, یعقوبی, ابوالقاسم. (1390). 'بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(22), pp. 125-153. doi: 10.22054/jep.2012.6059
رشید, خسرو, یعقوبی, ابوالقاسم. بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 7(22): 125-153. doi: 10.22054/jep.2012.6059


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login