حسین پورپیا, مهسا, اصغری اسکوئی, محمدرضا. (1396). تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(19), 29-52. doi: 10.22054/ims.2017.7052
مهسا حسین پورپیا; محمدرضا اصغری اسکوئی. "تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 19, 1396, 29-52. doi: 10.22054/ims.2017.7052
حسین پورپیا, مهسا, اصغری اسکوئی, محمدرضا. (1396). 'تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(19), pp. 29-52. doi: 10.22054/ims.2017.7052
حسین پورپیا, مهسا, اصغری اسکوئی, محمدرضا. تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 5(19): 29-52. doi: 10.22054/ims.2017.7052


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login