امیرخانی، امیرحسین؛ عالی، سولماز و عسکری، فروغ. (1389). نگاهی به مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن. ماهنامهارتباطعلمی، 18، 101.
باباغیبی، علیرضا و سالارزهی، حبیبالله. (1391). بررسی وضعیت موجود عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (بررسی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان. توسعه انسانی پلیس، 9(43)، 83-106.
خدایی، فربد و عباسیان، محمد. (1389). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در دانشگاهها. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نظامی، 40، 199–220.
رادینگ، آلن. (1383). مدیریت دانش. ترجمه محمدحسین لطیفی ، چاپ اول. تهران: سمت.
رهنورد، فرج اله و محمدی، اصغر. (1388). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکدهها و مراکز آموزش عالی تهران. نشریهمدیریتفناوریاطلاعات، 1(3)، 37-57.
صلواتی، عادل و حقنظر، فرشته. (1388). بررسی تحلیلی عوامل زمینهای مؤثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران. مجله فراسوی مدیریت، 10، 77-104.
طبرسا، غلامعلی و اورمزدی، نوشین. (1387). تبیین عوامل زمینهای استقرار دانش (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران- منطقه تهران). پیام مدیریت، 26، 39-69.
نکودری، مریم و یعقوبی، نورمحمد. (1390). بررسی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران. پژوهشهایمدیریتعمومی، 4(13)، 95-119.
Amberg, M., Fichle, F. & Wiener, M. (2005). Background of Critical Success Factor Research. Working paper, 10(5), 1-7.
Bruno, A. & Leidecker, J. (1984). Identifying and Using Critical Success Factors. Long Range Planning, 17(1), 23-32.
Chourides, P., Longbottom, D. & Murphy, W. (2003). Excellence in Knowledge Management: an Empirical Study to Identify Critical Factors and Performance Measures. Measuring Business Excellence, 7(2), 29-45.
Davenport, T., De Long, D. & Beers, M. (1998). Successful Knowledge Management Projects. Sloan Management Review, 39(2), 43-57.
Davenport, T. H. (1998). Successful knowledge management projects. Sloan management Review, 10(5).
Davenport, T. & Prusak. L. (2000). Working knowledge. Harvard Business School Press, Boston, M.A., 128.
Gandhi. S. (2004). Knowledge management & reference services. The journal of academic librarianship, 30(5), 46.
Glaser. B. G. (2003). The Grounded theory perspective II: descriptions remodeling of grounded theory. Millvaley, C. A.: Methodology, Sociology Press.
Holsapple, C. W. & Joshi, K. D. (2000). An investigation of factors that influence the management of knowledge in organizations. Journal ofStrategic Information Systems, 9, 235-261.
Hung, Y. C., Huang, S. M., Lin, Q. P., & -Tsai, M. L. (2005). Critical factors in adopting a knowledge management system for the pharmaceutical industry. Industrial Management & Data Systems, 105(2), 164-183.
Lopez, S. V. (2005). Competitive Advantage and Strategy Formulation. Management decision, 43(5), 662-663.
Pinto, J. & Slevin, D. (1987). Critical Factors in Successful Project Implementation. IEEE Transactions on Engineering Management, 34(1), 22-27.
Robbins, S. P., & Butler, M. C. (1993). Organizational behavior: Concepts, controversies, and applications (pp. 171-176). Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Rockart, J. (1979). Chief Executives Define Their Own Information Needs. Harvard Business Review, March - April, pp. 81-92.
Sivan, Y. (2000). Knowledge processes: driving organizational practices knowledge. Web net journal. P. 265
Skyrme, David J. & Amidon, Debra M. (1997). Creating theKnowledge-based Business. London: Business Intelligence.
Tsang. E. W. K. (2002). Acquiring knowledge by forein partners from international Joint ventures in a transition economy: learning-by-doing and learning myopia.Strategic management journal, 23(9), 837.