تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. (1393). اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 35-58.
ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین; فاطمه اسمعیل مشرفی. "اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 35-58.
تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. (1393). 'اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 35-58.
تاج زاده نمین, ابوالفضل اردشیر, اسمعیل مشرفی, فاطمه. اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 35-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login