آذر، عادل و مؤمنی، منصور. (1380). آمار و کاربردهای آن در مدیریت 2. تهران: سمت.
آذر،عادل؛خسروانی،فرزانه وجلالی،رضا. (1392).تحقیق در عملیات نرم. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
اشرفی ریزی، حسن و کاظمپور، زهرا. (1393).تحلیل شکاف کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان بر اساس مدل لایب کوال. فصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی،1(1)،84-71.
الفت،لعیا وبراتی،مسعود. (1391).تحلیل اهمیت-عملکرد شاخصهای مدیریت روابط زنجیرهی تأمین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو. نشریه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت تهران،4(2)، 21-42.
امیدی فر، سیروس و موسوی زاده، زهرا. (1388). سنجش سطوح کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از مدل لایب کوآل. نشریه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 15(4)، 61-80.
بابالحوائجی، فهیمه و اسفندیاری مقدم، علیرضا. (1390). تحلیل اهمیت-عملکرد بهعنوان رویکردی راهبردی برای کیفیتسنجی خدمات کتابخانههای دانشگاهی: موردپژوهشی کتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 5، 79-108.
باباغیبی، نجمه و فتاحی، رحمتالله.(1387). مقایسه سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایب کوآل. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 44، 172-184.
بهمنش،رضا؛زارع مهرجردی،یحیی واولیا،محمد صالح.(1391).اولویتبندی فرایندهای قابلبهبود سرمایه انسانی در شرکت پالایش نفت اصفهان بر اساس PCF با رویکردIPA. مدیریت تولید و عملیات، 3(1)،64-39.
حسنزاده، محمد و نجفقلی نژاد، اعظم. (1387). سنجش و ارزیابی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: نظریهها روشها و ابزارها. تهران: کتابدار.
حسینی، یعقوب؛ بحرینی زاده، منیژه و ضیائی بیده، علیرضا. (1391).تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی خدمت پایه بر بخشبندی مشتریان با رویکرد دادهکاوی (پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد). مدیریت فناوری اطلاعات، 3، 35-70.
زنگوئی، فخری؛ سعادتجو، سید علیرضا و بیدختی، حسین(1389). میزان رضایت مراجعهکنندگان، از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، 17(4)، 316-322.
غضنفری،مهدی و غفاریان،وفا.(1379). انسان، کامپیوتر و تصمیمگیری. ماهنامه تدبیر، 32-37.
Azzopardi, E., & Nash, R. (2013). A critical evaluation of importance–performance analysis. Tourism Management, 35, 222-233.
Borbely, M. (2011). Factors influencing self-assessment in a changing library environment. Performance Measurement and Metrics, 12(1), 7-22.
Martilla, J., & James, J. (1977). Importance-Performance Analysis. Journal of MArketing,41(1), 77-79.
Oqtuchovaite, O. (1983). Subject Specialization in a University Library. African journal of academic librarianship, 52-56.
Posey, J. (2009). Student preception and expectation of library services quality and user satisfaction at walters state community college. [theses]. East tennessee university.