علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
عبدالعلی علی عسکری; سیاوش صلواتیان; محمد حسین اقبال دوست. "راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 8, 1395, 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). 'راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), pp. 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(8): 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login