- البرزی، ه. (1391). آیندهپژوهی حضور صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای اینترنت . پایان نامه کارشناسی. دانشگاه صدا و سیما.
- حبیبی، آ؛ ایزدیار، ص؛ سرافرازی، آ. (1393). تصمیمگیری چندمعیاره فازی. رشت: کتیبه گیل.
- حضرت آیتاللهالعظمی سیدعلی خامنهای. (1392، آذر 19). بیانات در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی. بازیابی از پایگاه اطلاعرسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتاللهالعظمی سیدعلی خامنهای (مدظلهالعالی): http://farsi.khamenei.ir/
- شکرخواه. (1384). روزنامه نگاری سایبر جامعه اطلاعاتی و آزادی بیان. تهران: انتشارات ثانیه، چاپ اول.
- شکرخواه. (1386). واژهنامه ارتباطات. تهران: سروش (انتشارات صدا و سیما).
- طباطبائی، م. (1375). تاریخ تحلیلی مطبوعات ایران. تهران: موسسه انتشارات بعثت.
- فرارسانه. (1394، آبان 21). OTT چیست؟. بازیابی از سروش فرافناوری: http://ottnews.ir/
- قاسمی، م. (1393). به چه نوع کسب و کارهایی استارتاپ گفته میشود؟. بازیابی از دیجیاتو: http://digiato.com/article/2014/
- کلیات آیپیتیوی. (1393). اداره کل تحقیقات و جهاد خودکفایی: تهران.
- محسنیان راد، م. (1369). ارتباط شناسی (ارتباطات انسانی، میان فردی، گروهی و جمعی). تهران: سروش.
- مسعودی، آ. (1380). مبانی نگارش رسانهای. تهران: خجسته.
- مهرابی، م. (1386، 08 05). سیری در اندیشههای مک لوهان؛ با نگاهی به تاریخ ایران. بازیابی در 22 02، 1394، از سایت تخصصی علوم ارتباطات: http://ertebatat.org/archives/86/8/000195.php
- میراسماعیلی، ب. (1392). همگرایی رسانهای و فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی. تهران: دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها.
- Barnes, B. (2009). Moving Classical Public Radio Into the New Media Future. Southern California, USA: School of Policy, Planning and Development University of Southern California.
- BBC iPlayer. (2016). Retrieved from Wikipedia:
https://en.wikipedia.org/wiki/BBC_iPlayer
- Broadband TV NEWS. (2015). Netflix subscribers to reach over 130m by 2020. Retrieved from Broadband TV NEWS:
http://www.broadbandtvnews.com
- Copéré, L. (2005). Strategic Outlooks for European High Definition and IP TV. Department of Management Science and Engineering, Stanford University.
- European Broadcasting Union. (2011). The Future of Terrestrial Broadcasting. Geneva: European Broadcasting Union.
- Neef, A., Schroll, W., & Hrsch, S. (2011). TV 2020: The Future of Television. Z punkt.
- Puopolo, S., Cordero, C., Gerhardt, W., Griffin, K., Izdebski, L., & Parsons, D. (2011). The Future of Television: Sweeping Change at Breakneck Speed 10 Reasons You Won’t Recognize Your Television in the Not-Too-Distant Future. San Jose, California: Cisco Internet Business Solutions Group.
- Rosoff, M. (2015, JAN 15). Why it's so important for Netflix to expand worldwide. Retrieved from businessinsider:
http://www.businessinsider.com/netflix-penetration-by-country-2016-1
- Schonfeld, E. (2011, 02 07). ComScore: Hulu Is Watched Twice As Much As The 5 Major TV Networks Online Combined. Retrieved from: http://techcrunch.com/2011/02/07/comscore-hulu-tv-networks/
- Van Dijk, J. (2005). The Network Society: Social Aspects of Nnew Media. London: SAGE Publications.