علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. , 2(8), 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
عبدالعلی علی عسکری; سیاوش صلواتیان; محمد حسین اقبال دوست. "راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند". , 2, 8, 1395, 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. (1395). 'راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند', , 2(8), pp. 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42
علی عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, اقبال دوست, محمد حسین. راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند. , 1395; 2(8): 41-79. doi: 10.22054/cs.2017.10774.42


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login