سید موسوی, سولماز. (1393). بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 121-143.
سولماز سید موسوی. "بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 121-143.
سید موسوی, سولماز. (1393). 'بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 121-143.
سید موسوی, سولماز. بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 121-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login