شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1396). مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
کامران شیوندی; فریبرز درتاج; نور علی فرخی; صغری ابراهیمی قوام. "مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1396, 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. (1396). 'مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552
شیوندی, کامران, درتاج, فریبرز, فرخی, نور علی, ابراهیمی قوام, صغری. مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 8(30): 1-24. doi: 10.22054/qccpc.2017.22778.1552


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login