بختیاری، مریم (1386). بررسی رابطه گرایش دینی با عزتنفس و خودکارآمدی در بین دانشآموزان پسر سال سوم دبیرستان شهرستان تهران. سال تحصیلی 86-85 پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات.
پروین، لارنس ای.، جان، الیور، پی. (1989). روانشناسی شخصیت. ترجمه محمدجعفر جوادی و پروین کدیور (138۴). تهران: موسسه خدمات فرهنگی رسا.
حمیدی، محسن و سرتیپی یاراحمدی، رزیتا (1388). کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطـات در توانمندسازی شغلی کارکنان کتابخانه منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی. فصلنامه دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 2(5): 59-72.
حاجیآقا بزرگی، منیره (1386). بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مهارتهای شغلی کارکنان آموزش مرکزی شرکت ملی نفت. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی.
صلواتی، اعظم و گلپرور، محسن (1394، زمستان). تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد شغلی با توجه به نقش واسطهای فرسودگی هیجانی، فصلنامه توسعه، 10(38): 129-147.
زارع مقدم، علی، حسامی، محمدرضا، رستمی، شهلا و قربانی. مریم (۱۳۹۵، بهمن و اسفند). رابطه سواد فنآوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی رایانهای در آموزگاران مدارس استثنایی، تعلیم و تربیت استثنایی، ۶ (143)، 36-45.
گریسون، دی. آر؛ و اندرسون، تری. (2003). یادگیری الکترونیکی در قرن ۲۱ (مبانی نظری و عملی). ترجمه اسماعیل زارعی زوارکی و سعید صفایی موحد (1388). تهران: انتشارات علوم و فنون. ص ۸-۱۲.
محبوبی، طاهر، زندی، بهمن، ملکی، حسن، کریمی، سید بهاءالدین (1390، بهار و تابستان). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان پیام نور، دو فصلنامه مدیریت و برنامهریزی آموزشی، ۴ (۶)، ۸-۳۱.
محمدی، رزگار (1386). بررسی اثربخشی دورههای ICT بر میزان عملکرد کارکنان سازمان آموزشوپرورش استان کردستان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی.
هدایتینیا، سعید و نوریپور، مهدی (1395). تحلیل سازههای مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان سازمانهای صفی روستایی شهرستان بویراحمد، بر اساس مدل پذیرش فناوری، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، ۲-۴۷ (2): 363-378.
Abele, A. E., and Spurk, D. (2009). The longitudinal impact of self-efficacy and career goals on objective and subjective career success. Journal of Vocational Behavior, 74(1): 53-62.
Bandura A. (1997). Self-efficacy: toward a unifying theory of behavioral change. Psychology Review, 84(2):191-215.
Cherian, J. and Jacob, J. (2013). Impact of Self Efficacy on Motivation and Performance of Employees, International Journal of Business and Management, 8(14): 80 -88.
Davar, S.C. (2012). Relationship between job satisfaction and job performance: A metal-analysis. Indian Journal of Industrial Relations, 48(2): 290-300.
Herbert, M. (2011). An exploration of the relationships between psychological capital (hope, optimism, self-efficacy, resilience), occupational stress, burnout and employee engagement. Unpublished Master Thesis in Industrial Psychology, the University of Stellenbosch.
Iroegbu, M. N. (2015). Self-Efficacy and Work Performance: A Theoretical Framework of Albert Bandura's Model, Review of Findings, Implications and Directions for Future Research, Psychology and Behavioral Sciences, 4(4): 170-173.
Lai, M-Ch. and Chen, Y-Ch. (2012, August). Self-Efficacy, Effort, Job Performance, Job Satisfaction, and Turnover Intention: The Effect of Personal Characteristics on Organization Performance, International Journal of Innovation, Management and Technology, 3(4): 387-391.
Kappagoda, S., Othman, H. Z. F., & De Alwis, D. (2014). The impact of psychological capital on job performance: Development of a conceptual framework. European Journal of Business and Management, 6(15): 143-154.
Judge, T. A., Jackson, C. L., Shaw, J. C., Scott, B. A., & Rich, B. L. (2007). Self-efficacy and work-related performance: the integral role of individual differences. Journal of Applied Psychology, 92(1): 107.
Rigotti, T. (2008). Birgit Schyns, and Gisela Mohr. A short version of the occupational self-efficacy scale: Structural and construct validity across five countries. Journal of Career Assessment, 16(2): 238-255.