اسکندری، احمد. (1378). بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و عملکرد مدیران مدارس متوسطه مشکینشهر. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه تهران.
اکبری، مرتضی؛ شکیبا، حجت؛ ضیایی، محمدصادق؛ مرزبان، شیرمراد و رازی، سمیرا. (1392). بررسی رابطهی سلامت سازمانی با کارآفرینی سازمان کارکنان دانشگاه تهران. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. مدیریت دولتی، 5(1)، 1-20.
جعفری، حسن؛ محمدیان، مهدی وحسینپور، داوود. (1390). رابطهی سلامت سازمانی و تعهد سازمانی در کارکنان بیمارستان آموزشی منتخب دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز. فصل نامه علوم بهداشتی جندیشاپور، 4(1).41-48.
حقیقتجو، زهرا؛ شفیقپور، محمدرضا؛ سلطانی، علیرضا و انصاری، حمید. (1388). بررسی رابطه سبک تفکر و کارآفرینی مدیران با سلامت سازمانی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی کشور. فصلنامه دانشکده پرستاری و مامائی ارومیه، 7 (1)، 13-20.
حاج ابراهیمی، مهدی. (1387). بررسی وضعیت موجود مدیریت دانش در میان کتابداران و کارکنان کتابخانههای دانشکدهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تبریز. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه علوم پزشکی تبریز.
حسینایی، صدیقه. (1390). ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس مدل پایههای ساختمان دانش. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه علامه طباطبائی.
حیدری، حسین. (1389). بررسی رابطه بین ساختار مدیریت دانش و فرهنگسازمانی در دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه رازی کرمانشاه. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه رازی کرمانشاه.
رحمتی اصل، نایب علی و بنسبردی، علی. (1391). بررسی رابطه بین فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه تهران.
رضایی، حسن. (1383). بررسی نقش مدیریت دانش در موفقیت تیمهای والیبال استان مازندران. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی تهران.
ساعدی، سارا؛ خلعتبری، جواد و موری نجفآبادی، ندا. (1389). رابطه کیفیت کاری و سلامت سازمانی با خشنودی شغلی. فصلنامه تازههای روانشناسی صنعتی/سازمانی، 1(4)،55-64.
سالارزهی، حبیب الله؛ مرادزاده، عبدالباسط و عرب، عباس. (1391). نقش مؤلفههای مدیریت دانش در پیشبینی مؤلفههای سلامت سازمانی. موردمطالعه ادارهی راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان. فصل نامه پژوهشهای مدیریت عمومی، 5(18) ،108-85.
شامیزنجانی، هانیه. (1389). تأثیر عوامل فرهنگسازمانی بر استقرار فرآیندهای مدیریت دانش در معاونت فناوری و برنامهریزی سازمان امور مالیاتی کشور. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه علامه طباطبایی.
طاهری، احمد. (1381). بررسی رابطه سلامت سازمانی و روحیه دبیران دبیرستانهای پسرانه شهر تهران. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
عالم تبریز، اکبر و محمد رحیمی، علیرضا. (1387). مدیریت دانش (KM) و برنامهریزی منابع سازمان (ERP) با نگرش سیستمهای اطلاعاتی. تهران: انتشارات صفار، اشراقی.
کرمانی القریشی، سید محمدرضا. (1384). امکانسنجی استقرار زمینههای مدیریت دانش در صنایع. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.
کلانتری، سیده سمیه. (1389). بررسی رابطه سلامت سازمانی با مسئولیتپذیری و خشنودی شغلی کارکنان دانشگاه آزاد واحد شوشتر. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد واحد مرودشت.
لطفیمنش، نعمت الله. (1390). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سلامت سازمانی در اداره تربیتبدنی و هیئتهای ورزشی شهر اصفهان. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه پیام نور.
منصوری، فریده. (1376). بررسی سلامت سازمانی مدارس راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان ورزش این مدارس بهمنظور ارائه پیشنهادهایی جهت سالمسازی مدارس. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه تهران.
نصیری، فخرالسادات.، قنبری، سیروس.، عمادی، سید رسول؛ وکریمی،ایمان.(1391). رابطه بین سلامت سازمانی دانشگاههای غرب کشور با سلامت روانی کارکنان آنها. اندیشههای نوین تربیتی،8(3)،151-127.
هوی، وین ک. و میسکل، سیسیل ج. (1992). مدیریت آموزشی، تئوری، تحقیق و عمل. ترجمه میر محمد سید عباسزاده(1387)، چاپ چهارم. ارومیه: انتشارات دانشگاه ارومیه
Davenport, T. H., & Prusak, L. (1998). Working knowledge: How organizations manage what they know: Harvard Business Press.
Dikson, K.E., & Lorenz A. (2009). Psychological empowerment and teacher of sports of temporary and part time
Drucker, P. F., & Drucker, P. F. (1994). Post-capitalist society,Oxford, Butterworth Hienemann: Routledge.
Hoy, W. K., & Fedman, J. A. (1987). Organizational Health: The Concept and Its Measure. Journal of research and Development in Education, 20(4), 30-37.
Kathleen, M. and Kathleen, B.V. (2003). Organizational health directly influence student performance and the Middle Level. Middle school journal, 34(5), pp205-215.
Khalil, O., Allison, C., & Seliem, A. (2006). Knowledge management: the case of the Acushnet company. SAM Advanced Management Journal, 71(3), 34.
Martin, J. (2001). Organizationalculture, mapping the terrain.california: sage publication.
Muller, J. )2012). Reclaiming knowledge: Social theory, curriculum and education policy: Routledge.
Roney, K., Coleman, H., & Schlichting, K. A. (2007). Linking the organizational health of middle grades schools to student achievement. NASSP Bulletin, 91(4), 289-321.
Skyrme, D. (1999). Developing a Knowledge Strategy, Technology Support for Knowledge Management, Mid American Journal of Business, 14, (2).
Snider, J. (2001). The Organizational Health of high school. Departmental effectiveness. Doctoral dissertation, st, Jorna l university: Faculty of education and human services, New York.
Tsui, K. T., & Cheng, Y. C. (1999). School organizational health and teacher commitment: A contingency study with multi-level analysis. Educational Research and Evaluation, 5(3), 249-268.
Walczak, S. (2005). Organizational knowledge management structure. The Learning Organization, 12(4), 330-339.