آبداری، ط و قربانی، هدی.(1392). چشم انداز سیستم مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی، مجلۀ بینش (بیمه، نوآوری ، شکوفایی) 45.
ابطحی، ح.(1386). نگرش آسیب شناسانه بر پروژه های مدیریت دانش در سازمان. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش.
انواری رستمی، ع. ا و شهابی، ب. (1388). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستند سازی دانش و تجربه. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 2:18-3.
باباغیبی ارغندی، ع. (1390).ارزیابی و بررسی وضعیت استقرار مدیریت دانش در سازمان ها و بررسی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. توسعۀ انسانی پلیس ، 39. 73-106.
برومند، م و رنجبری، م.(1388). اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی و عملکرد نوآوری، با تأکید بر نقش مدیریت دانش. ماهنامۀ توسعۀ انسانی ،6 (24). 54-41.
چوپانی، ح، زارع خلیلی، م، قاسمی، ع. و غلام زاده، ح.(1391). بررسی رابطۀ بین سرمایۀ فکری با نوآوری سازمانی( مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه توسعه). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 2:(1).
حر علی، م.(1386). نقش مدیریت دانش ضمنی در خلاقیت و نوآوری. مؤسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی:201-199.
داورپناه، م. ر. (1382). مدیریت دانش: عاملی راهبردی برای توسعۀ سازمانی. کتابداری و اطلاع رسانی آستان قدس ، 6(4). 3-19.
دهقان نجم، م.(1388). مدیریت دانش و نقش آن در نواوری سازمانی. ماهنامۀ مهندسی خودرو و صنایع وابسته، 10. 42-55.
رابینز، استیفن پی.(1965). رفتار سازمانی: ترجمۀ علی پارسائیان و محمد اعرابی.1391. تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
خدایی، ف.(1386). نوآوری و دانش سازمانی.مرکز همایش های بین المللی.
ساعدی، م. و یزدانی، ح. ر. (1388). ارائۀ مدل فرایندی برای پیاده سازی مدیریت دانش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران خودرو: نظریه بر خواسته از داده ها. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 2. 62-71.
شیرزاد کبریا، ب، و خوش نظر، ح. (1388).تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد پژوهشی دبیران دورۀ دبیرستان از دیدگاه مدیران شهرستان سقز در سال 88-89 . فصلنامۀ تحقیقات مدیریت آموزشی، 2.
صفرزاده، ح، تدین، ا. و حر محمدی، م.(1391). بررسی تأثیر استراتژی های مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی. مجلۀ علمی پژوهشی طلوع بهداشت یزد، 11 (1).
طالقانی، غ. ر، انواری، ع. و افتخاری، ل.(1390). رابطۀ بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی در یک شرکت بیمه.پژوهشنامۀ بیمه( صنعت بیمۀ سابق)، 1: 171-151.
عباس نژاد باقری، ع، و قلی زاده، ا. (1391). مدیریت دانش رویکرد نوین در ارتقاء توانمندی نیروی انسانی کارآفرین. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان دانشگاه مازندران.
علامه، م، حسین السادات، ص. و خادم، ع.(1385). تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری پایدارسازمانی.کنفرانس مدیریت تحول، اصفهان.
قریشی، ف. س و احمدی، پ. (1387). نقش مدیریت دانش در مؤسسات آموزشی.نشریۀعلمی پژوهشی مدیریت فردا، 20:(6).
کارشکی، حسین .(1390). روابط ساختار خطی در تحقیقات علوم انسانی. تهران:آوای نور.
کلانتری، خلیل. (1388). مدل سازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی و اقتصادی. تهران: فرهنگ صبا.
کوهستانی، م. ر.(1386). نقش مدیریت دانش در سازمان های پیشرو. مرکز همایش های بین المللی.
لبانی مطلق، م.(1387). نوآوری در دانشگاه ها وآموزش عالی. پژوهشکدۀ تحقیقات استراتژیک، 24.
محمد زاده، ع. (1380). طراحی سازمان نوآور. تحول ادواری، 7. 35-36.
معطوفی، ع. ر، و اشرف احمدیان، ع. (1389).بررسی تأثیر کارآفرینی بر یادگیری و نوآوری. اولین کنفرانس سالانۀ مدیریت شیراز.
موسوی، ن. ا، پورکیانی، م. و سامنی، م.(1388). تأثیر مدیریت دانش نهفته در خلاقیت و نوآوری. مجلۀ اطلاعات علمی، 10. 30-26.
میر فخر الدینی، س. ح، حاتمی نسب، س ح، طالعی فرد، ر. و کنجکاو فرد، ا. ر. (1385). مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نو آوری در شرکت های کوچک و متوسط، چشم انداز مدیریت بازرگانی، 22. 118-103.
میر کمالی، س. م، و چوپانی، ح.(1390). رابطۀ بین رهبری تحول آفرین با گرایش به نوآوری سازمانی در یک شرکت بیمه ای. پژوهش نامۀ بیمه( صنعت بیمۀ سابق).26(3):155 -181.
نوری، س.(1384). مدیریت دانش ابزاری برای نوآوری محصول. مجلۀ مدیریت فرد، 11و12: 52-8.
نیکنامی، م، تقی پور ظهیر، ع، دلاور، ع. و غفاری، م.(1389). طراحی و ارزیابی مدل علی خلاقیت و نوآوری مدیران آموزشی شهر تهران. فصلنامۀ رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 1(3):1-28.
واعظی، ر، و متولی حبیبی، م. (1385). نگاهی دانش مدار به مدیریت دانش. ماهنامۀ مدیریت، 113. 11-16.
قلتاش، ع، و صالحی، م، (1390)، رابطه فرهنگ سازمانی ویادگیری سازمانی با مدیریت دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی، 7 (1).
Bayah Gayle, and Michael Galiven.2001.Knowledge Management as a frameworkfor understanding public sector outsourcing: htpp://www.hicss.Hawaii.edu/Hicss-34/pdfs.
Brent M.H ., and S.A vital .2007.Knowledge sharing in large IT organization:A case study .The journal of information and knowledge management systems(37)4:421-4390.
Cohen W.M , and D.A. Levinthal.1990.Absorptive capacity: A new percpective a learning and innovation, Administrative Science Quartely 35(1):128-152.
Gloet M.,and M.Terziovski.2004 .Exploring the Relationship Between Knowledge Management Practices and Innovation Performance. Journal of Manufactoring Technology Mangement 15(5):402-9.
Gottschalk P.2007.Sharing knowledge in low Firms. Journal of Innovation and learning4(3):255-73.
Grant R.M.1996.Prospering in pjnamically competitive environments: organizational capability as knowledge integration organization science 7(4):375-78.
Hinds ,p.j, M.Pateterson, and j. Peffer.2008.Bothered by abstaraction :The effect of expertise on kneledge transfer and subsequent novice performance.journal of applied psychology(84)4:1232-1243.
Jacson,S.E., C-H.Chuang, E.F.Harden, Y.jiang., and J.M.Joseph.zoob.2006.Toward developing human resource mangmentsestem for knowledge intensive teamwork.Research in personal and human Resources Mangment(25):27-70.
Johannassen,Jon-Arild.2008.Organization innovation as part of Knwledge management.International Journal Of Information management –journal homepage:http://www.elsevier.com/locate/ijinfongt403-412.
kerr,B., and C.Gagliardi.2003.Measuring creativity in research and practice.InS.J.Lopez, C.R. SYNDER (Eds). positive psychological assessment:A hand book of models and measures 155-169.
Liao Sh.H , and C.Wu.(2010).system perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation. Expert system with APP with licatios 37:1069-103.
Chang, S. C. and Lee, M. S. (2008); “The Linkage between Knowledge Accumulation Capability and Organizational Innovation”; Journal of Knowledge Management, Vol. 12, No. 1, pp. 3-20.
Michael S.A. 2004. Criteria for measuring knowledge Magement Effort in Organization.The George Washington University.
Montez,F.J.L, A.R.Moreno, and L.M.M. Fernandez. 2004. Assessing the organizational climate and contractual relationship for perceptions of support for innovation.internatinal journal of Manpower25:80-167.
Parlby D., and R.Taylor.2002.The power of knowledge: A Business Gaide to Knowledge Management, Retreved from
htto://www.Kpmgconsulting.com
Runco , R.F.2004.perception of learning culture,concernsa bout the innovation and their influence on – going innovation in the Malaysian public sector(doctoral dissertation , university of Georgia).
Renta Skala, and NGpak Tee.2011.Communities of practice :dynamics and success factor.Leadership and Organization Development journal 32(1):41-59.
Santoz-Vijande M.L., and L.I. Alrarez-Gonzalez.2007.Innovativeness and organizational innovation in total quality oriented firms: The modereratin role of market turbulence.Technovation27(9):514-532.
Shieu Y., S.Yang, and C.Chen .2010. Organizational knowledge transfer within multinational corporations.journal of Chinese Enterpereneurship 2(1):76-92.
Storey C., and D.Kelly.2002.Innovation in services: The Need for Knowledge Management. Astralasion Marketing journal 10(1):59-70.
Vernon P.E. 2002.Nature of creativity in Glover G.A and others(eds.),Hand book of creativity,New York 93-103.
Voon-Hsien Lee, Lai- Ying Leong,Tech-soon Hew, and Keng–Boon Ooi.2013.knowledge Management:a key determinate in advancing technological innovation?. Journal of knowledge management .Emerald Group Publishing Limited,ISSN 1367-3270,Vol.17No,848-872.
Vaccaro,A., R. parente, and F.M. Veloso. 2010. Knowledge ManagementTools, Inter – organization Relationships, Innovation and Firm performance.Tecnological Forecasting social change(32)34-20.
Wong K.L. 2005.Critical success factor for implementing knowledge management in small and medium enterprises, Industrial Management and Data System 105(3):261-65.
Wu W.Y., C.Y. Chiang, and J.S. Jiang.2002.Development of a knowledge management initiative and system,Expert System With Application 30:633-41.
Xu,J, and Y.Li. 2009. An empirical in vestigation of Knowledge management and Innovative performance:The case of alliances,Research policy(38)354-368.
Yang c., and Lian-chuchen.2009.Can organization knowledge capabilities affect knowledge sharing behavior?.journal of information science(33)1:95-109.