فرخی, نورعلی, حرفه دوست, منصور, محمد جانی, هیوا, جباری, ثریا, رعایی, فرزانه. (1393). ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(18), 157-178. doi: 10.22054/jem.2015.794
نورعلی فرخی; منصور حرفه دوست; هیوا محمد جانی; ثریا جباری; فرزانه رعایی. "ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 18, 1393, 157-178. doi: 10.22054/jem.2015.794
فرخی, نورعلی, حرفه دوست, منصور, محمد جانی, هیوا, جباری, ثریا, رعایی, فرزانه. (1393). 'ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(18), pp. 157-178. doi: 10.22054/jem.2015.794
فرخی, نورعلی, حرفه دوست, منصور, محمد جانی, هیوا, جباری, ثریا, رعایی, فرزانه. ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 5(18): 157-178. doi: 10.22054/jem.2015.794