باقری، مصباح الهدی و عرفانی فر، اکبر (1389). طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویرسازمانی دانشگاه امام صادق (ع). اندیشه مدیریت راهبردی، 8 (2)، 78-43.
تفت، اسرا (1388). بررسی تأثیر شهرت شرکت و تصویر ذهنی برند بر وفاداری در بازار صنعتی کاغذ. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده اقتصاد و حسابداری، گروه مدیریت.
حسینی، میرزا حسن و فرهادی نهاد، رومینا (1391). شناسایی مقیاسهای سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه، فصلنامه اندازهگیری تربیتی، 8 (3)، 132-109.
حیدرزاده، کامبیز و ترابی، فاطمه (1392). بررسی تأثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیتهای روابط عمومی ادراکشده بر وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی، 8 (21)، 42-27.
ذاکری مظفری، فاطمه (1395). شناسایی مؤلفههای مؤثر بر تصویرسازمانی دانشگاه الزهرا (س). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، گروه مدیریت و برنامهریزی آموزشی.
شاهین، فرزاد؛ کریمیان، سید حامد و آبرود، علی (1395). تصویر ذهنی دانشجویان از دانشگاه محل تحصیلشان نمونه موردی: دانشگاه شیراز. مقاله ارائهشده در دومین کنفرانس ملی پژوهشهای معماری، شهرسازی و مدیریت شهری، تهران.
دعایی، حبیبالله؛ صالح نیا، منیره و احمدزاده جزی، سمیه (1391). اثر ادراک مشتریان از سرمایهی انسانی بر شکلگیری تصویر ذهنی از بیمارستان. مدیریت اطلاعات سلامت، 9(7)، 988-977.
قلیپور، آرین؛ پورعزت، علیاصغر و نقوی حسینی، علیرضا (1390). شناسایی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی پلیس. فصلنامه دانش انتظامی، 1 (4)، 145-143.
کوکبی آراسته مطلق، پریسا (1394). بررسی تصویر ذهنی سازمانی کاربران و کتابداران از کتابخانههای عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی.
کومار، کریشان. (1999). روشهای پژوهش در کتابداری و اطلاعرسانی، ترجمه رهادوست و خسروی. (1374). تهران: کتابخانه ملی.