بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
لیلا بذرکار; فریبا نظری. "ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1396, 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. (1396). 'ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139
بذرکار, لیلا, نظری, فریبا. ارزیابی رضایت‌مندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایب‌کوال. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 4(13): 51-84. doi: 10.22054/jks.2017.23271.1139


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login