دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,940,797
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,011,993
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
زهره دهدشتی شاهرخ; امید سلیمان زاده; وحیدرضا شاهمیرزایی. "تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 40, 1396, 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. (1396). 'تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(40), pp. 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511
دهدشتی شاهرخ, زهره, سلیمان زاده, امید, شاهمیرزایی, وحیدرضا. تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 12(40): 1-20. doi: 10.22054/tms.2018.18527.1511


login