امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
جمشید امانی; یاسان‌اله پوراشرف; رضا آیبد. "اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 26, 85, 1396, 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. (1396). 'اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 26(85), pp. 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221
امانی, جمشید, پوراشرف, یاسان‌اله, آیبد, رضا. اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 26(85): 87-107. doi: 10.22054/jmsd.2017.8221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login