AMMOUDEN, Mhand. (1398). Les séquences figées dans les slogans publicitaires : description et propositions sociodidactiques. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 15-36. doi: 10.22054/rlf.2018.29448.1017
Mhand AMMOUDEN. "Les séquences figées dans les slogans publicitaires : description et propositions sociodidactiques". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1398, 15-36. doi: 10.22054/rlf.2018.29448.1017
AMMOUDEN, Mhand. (1398). 'Les séquences figées dans les slogans publicitaires : description et propositions sociodidactiques', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 15-36. doi: 10.22054/rlf.2018.29448.1017
AMMOUDEN, Mhand. Les séquences figées dans les slogans publicitaires : description et propositions sociodidactiques. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 1(1): 15-36. doi: 10.22054/rlf.2018.29448.1017


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login