حقیقی، محمد و خلیل، مریم،(1390). بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتارخرید مصرف کنندگان . مدیریت فرهنگ سازمانی. سال9، شماره2،102-83.
راسخی، سعید، کریمی پتانلار، سعید و محمدی،ثریا،( 1395). اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب. برنامه ریزی و توسعه گردشگری. سال 5، شماره 16، 94-71.
رشیدی، علیرضا و رشیدی، مریم،(1390). بررسی نقش رسانهها در حفاظت از محیط زیست و تاثیر آنها در رفتار مردم و مدیران از منظر شکل گیری فرهنگ مصرف. مهندسی فرهنگی. سال5، شماره 55 و 56، 43-31.
سقایی، مهدی و علیزاده، سید دانا،(1392). امکان سـنجی محصـول گردشـگری روسـتایی در شهرستان پاوه. فضای جغرافیایی. دوره 13، شماره 41، 20-1.
صالحی ، صادق و امام قلی، لقمان، (1391) . مطالعه تجربی رابطه آگاهی و رفتارهای زیست محیطی( مطالعه مناطق شهری و روستایی شهرستان سنندج). مسائل اجتماعی ایران ، سال3، شماره 1، 147-121.
صالحی،صادق، معمار، رحمت الله و باید، آرزو،(1394). تبیین جامعه شناختی رفتار محیط زیستی گردشگران ( مطالعه موردی: پارک جنگلی نور). برنامه ریزی و توسعه گردشگری. سال 4، شماره 15، 127-107.
فاضلی،محمد و جعفر صالحی،سحر،(1392). شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری. سال8، شماره22، 161-137.
محمد زاده، پرویز، پناهی، حسین و صمد زاده، سعید،(1397). عوامل موثر بر شکل گیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعات مدیریت گردشگری. سال 13، شماره 41، 107-83.
Barr, S. (2007). Factors Influencing Environmental Attitudes and Behaviors: A U.K. Case Study of House hold Waste Management. Environment Attitudes and Behaviors, 39,4, 435-473.
Cheng, J. C. H., & Monroe, M. C. (2012). Connection to nature: Children's Affective Attitude Toward Nature. Environment and Behavior, 44(1), 31-49
Chen, X,. Peterson, M.N., Hull,V,. Lu, CH,. Lee,G,. Hong, D,. Jianguo liu,.J. (2011). Effects of attitudinal and sociodemographic factors on pro-environmental behaviour in urban China. Environmental Conservation, 38 (1): 45–52.
Chiu, Y.T.H., Lee W.I., Chen, T.H. (2014). Environmentally responsible behavior in ecotourism: antecedents and implications. Tourism Management, 40:321–329.
Grant, J. (2008) Green marketing: Strategic direction . Business, Management & Strategy, 24 ,6, 25-27.
Lee, T. H., Jan, F.-H., & Yang, C.-C. (2013). Conceptualizing and measuring environmentally responsible behaviors from the perspective of community-based tourists. Tourism Management, 36, 454-468
Papadopoulos, I., Karagouni, G., Trigkas, M. Platogianni, E. (2010). Green marketing: The case of Greece in certified and sustainably managed timber products. EuroMed Journal of Business, 5, 2,166-190.
Puhakka, R. (2010). Nature Tourists’ Concern for the Environment and Response to Ecolabels in Oulanka National Park. Nordia Geographical Publications, 39: 1, 27–38.
Scannell, L., & Gifford, R. (2010). Defining place attachment: A tripartite organizing framework. Journal of Environmental Psychology, 30(1), 1-10.
Zhong, L., Deng, J., Song, Z. and Ding, P. (2011). Research on environmental impacts of tourism in China: Progress and prospect. Journal of Environmental Management, 92(11): 2972-2983.