اسدی، صدیقه؛ درگاهی، حسین؛ فلاح مهرآبادی، اسماعیل؛ حیدری دستجردی، ناهید. (1396). مطالعه رابطه بین خلاقیت و نوآوری سازمانی در کارکنان بیمارستانهای عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران. مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. 11(5)،587-578.
آقائی فیشانی، تیمور (1377). خلاقیت و نوآوری در انسانها و سازمانها. تهران: نشر ترمه.
بیراگل، مارک؛ جیتنز، دریک (2016). ایده استراتژی استارتاپ کارآفرینی و نوآوری. ترجمه سمیه مردمی.
چسبرو، ه. (1391). نوآوری باز خدماتی (بازنگری در کسبوکار با هدف رشد و رقابت در زمانهای نوین)، مترجم: س، باقری. تهران: رسا.
رحیمنیا، فریبرز؛ پورسلیم، مجتبی؛ بصیر، لیلا. (1395). تأثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان بهواسطه بازاریابی حسی (موردمطالعه: هتلهای پنج ستاره شهر مشهد). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. 2(21)، 19-36.
زمانی، محمود؛ حقیقی، محمد؛ رزمجو، شراره. (1393). رابطه رضایت شغلی کارکنان، کارآفرینی سازمانی و رشد سازمانی در شرکتهای بیمه. مدیریت سازمانی، 12(4)، 635-653.
عالی، صمد. (1380). ﺧﻼﻗﯿﺖ و ﻧﻮآوری در ﺳﺎزﻣﺎن، ﻣﺎﻫﻨﺎﻣﻪ ﺗﺪﺑﯿﺮ، 110.
فتاحی، رحمتالله. (1366). اهمیت و نقش کتابخانههای دانشگاهی و تخصصی در برنامهریزی آموزشی و پژوهشی - چارچوب یک طرح کلی. مجله جستارهای ادبی، (2078)، 645-664.
مرادی، جواد؛ باقری موصلو، فاطمه. (1394). تأثیر ﭼﺮﺧﻪ ﻋﻤﺮ ﺑﺮ راﺑﻄﻪ رﺷﺪ ﺷﺮﮐﺖ و ﺳﻮدآوری ﺷﻮاﻫﺪی از ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان. پژوهشهای ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﺎلی. 2(24)، 93-108.
مرتضوی، مهدی؛ رسولی، مهدی؛ رستمی، آرزو. (1395). ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﻧﻮآوری ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻋﻤﻮﻣﯽ رﻫﺒﺮی ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ. مجله مدیریت توسعه و تحول. 27، 17-25.
صفائیان، میترا و داور، ونوس. (1384). روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی. تهران: نگاه دانش.
Amy, H. I., Wen-Chin, L. C., Ching-jan, C., (2006), A fuzzy AHP and BSC approach for evaluating industry in Taiwan, Expert Systems with Applications, Article in Press.
Auer Antoncic, J., & Antoncic, B. (2011). Employee satisfaction, intrapreneurship and firm growth: a model. Industrial Management & Data Systems, 111(4), 589-607.
Chin, K. S., Pun, K. F., & Lau, H. (2003). Development of a knowledge-based self-assessment system for measuring organisational performance. Expert Systems with Applications, 24(4), 443-455.
Deiss, K. (2004), Innovation and strategy: risk and choice in shaping user-centered libraries, Library Trends, Vol. 53 No. 1, pp. 17-34.
Drake, M. A. (1979). Managing innovation in academic libraries. College & Research Libraries, 40(6), 503-510.
Drucker, P. (2011), Innovation and Entrepreneurship, Routledge, New York, NY. Furr, N. and Dyer, J. (2014), The Innovator’s Method: Bringing the Lean Startup into Your Organization, Harvard Business Review Press, Boston, MA.
Gallego, J., Rubalcaba, L., & Hipp, C. (2013). Services and organisational innovation: the right mix for value creation. Management Decision, 51(6), 1117-1134.
Griffin R.W. (2016), Management. 12th ed. USA: South-Western College Pub: 18-29.
Hoffman, J. J., Hoelscher, M. L., & Sherif, K. (2005). Social capital, knowledge management, and sustained superior performance. Journal of knowledge management, 9(3), 93-100.
Islam, M. A., Agarwal, N. K & Ikeda. M (2017). International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA). 43(3), 266-281.
Kumar, N., Sheer, L. and Kotler, P. (2000). From market-driven tomarket deriving. European management journal, 18(2), 129-42.
Lok, P., & Crawford, J. (2000). The application of a diagnostic model and surveys in organizational development. Journal of Managerial Psychology, 15(2), 108-124.
Mesbahi Jahromi NS & Adibzadeh M. (2016), Impact of knowledge management system on organizational innovation. Moderating Role of Organizational Learning, 2(5), 25-43[Article in Persian].
Ries, E. (2011). The Lean Startup, Crown Business, New York, NY.
Rivera, M. J. (2017). Leveraging innovation and intrapreneurship as a source for organizational growth. International Journal of Innovation Science, 9(2), 137-152. https://doi.org/10.1108/IJIS-12-2016-0057
Rowley, J. (2011), Being an Information Innovator, Facet Publishing, London.
Rychkova, S. Nurcan. (2011), Towards Adaptability and Control for Knowledge-Intensive Business Processes: Declarative Configurable Process Specifications. Proceedings of the 44th Hawaii International Conference on System Sciences.
Shaffer, Rima. (2000), Principles of Organization Development. American Society for Training and Development.
Zarghami HR, Jafari M & Akhavan P. (2013). The relationship between creativity and innovation in organizations motivated individuals for research. Ingenuity in the Humanities; 1(4): 37-64[Article in Persian].