الف - فارسی
- زارع پور، ابراهیم، (1390)، «بازاریابی سیاسی چگونگی استفاده از تکنیکهای بازاریابی به منظور موفقیت در مبارزات انتخاباتی»، بانک مقالات بازاریابی، تاریخ مراجعه 16 اسفند 95، قابل بازیابی در سایت: http://marketingarticles.ir/marketing/.
- افجهای، سید علی اکبر؛ خادمی گراشی، مهدی، (1390)، «الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران»، چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره 7 .
- بایی لاشکی، مریم؛ پیشگاهی فرد، زهرا، (1388)، «تحلیل رفتار انتخاباتی ایرانیان»، جغرافیای انسانی، سال اول، شماره 3.
- حاجی پور، بهمن؛ حسینی، محمود، (1395)، «شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رقابت انتخاباتی با استفاده از روش مدل سازی ساختاری»، مطالعات راهبردی بسیج، سال نوزدهم، شماره 70 .
- خیری، بهرام؛ قاسمی، بهروز؛ میرابی، وحیدرضا، (1390)، «بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رأیدهندگان»، مدیریت بازاریابی، شماره 12.
- سیدی، امیر؛ طاهرخانی، ساناز، (1392)، «بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروههای مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری»، مدیریت، سال دهم، شماره 31.
- رحمانی، یوسف؛ پورطاهری، صمد، (1394)، «بازاریابی سیاسی وبررسی رویکرد کاربردی آن در انتخابات»، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار.
- زرین، بهروز؛ غفاری، مسعود، (1389)، «بررسی روند مشارکت شهروندان استان کردستان در انتخابات ریاست جمهوری»، فصلنامه ژئوپلیتیک، شماره 1.
- طالقانی، محمد؛ تقی زاده، محمدرضا، (1390)، «چشم انداز بازاریابی سیاسی»، بانک مقالات بازاریابی، تاریخ مراجعه 16 اسفند 95، قابل بازیابی در سایت:
http://marketingarticles.ir/marketing/
- طالاری، محمد؛ موسوی، مسعود، (1395)، «جامعهپذیری سیاسی بستری برای بازاریابی سیاسی رابطه مند»، راهبرد، سال بیست و پنجم، شماره 79.
- مارشمنت، جنیفر لیز، (1394)، بازی بازاریابی سیاسی، مترجم رسول بابایی، چاپ اول، تهران: انتشارات سیته.
- مریدسادات، حسین؛ اصلانی، محمدرضا، (1393)، «بازاریابی سیاسی رویکردی نوین در بازاریابی ایران»، سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت.
- محمدیان، محمود؛ یوسفی، رسول، (1393)، «تعیین انگیزه پنهان در رفتار رأی دهی مردم»، آفاق امنیت، سال هفتم، شماره 24.
- محمدی فر، نجات؛ یوسفی، محمد؛ سوری، حسین؛ محمدی، منصور، (1394)، «بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر رفتار انتخاباتی»، دانش سیاسی و بینالملل، سال دوم، شماره 5.
- میرزاپور، فاطمه؛ تقی زاده، محمدرضا، (1395)، «عصر بازاریابی سیاسی»، همایش ملی علوم اسلامی.
- مهری، مریم؛ هادی تبار، اسماعیل، (1394)، «پیشگیری از افزایش جرایم اقتصادی از طریق شفاف سازی هزینههای تبلیغات انتخاباتی»، کارآگاه، سال هفتم، شماره 32 .
- نرگسیان، عباس؛ دیندار، یاشار؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش، (1394)، «مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی»، مدیریت فرهنگ سازمانی، سال 13، شماره 4.
- نیک فر، جاسب؛ صادقی، زهرا، (1393)، «بررسی رابطه شبکههای اجتماعی و رفتار انتخاباتی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان»، مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی، سال سوم، شماره 1 .
ب- انگلیسی
- Farkade, Anat, (2014), “A Study on Effectiveness of Affecting Factors in Political Marketing Indian”, Journal of Resaerch in Management, Vol. 2, No. 1.
- Widagdo, Suwignyo, (2014), “Effect of Political Marketing Mix on Constituent Behavior in Selecting Candidate and Political Parties”, Business and Management, Vol. 3, No. 10.
- Farrag, Rahman, & Shamma, Hamed, (2014), “Factors Influencing Voting Intention for Egyptian Parliament Election 2011”, Islamic Marketing, Vol. 5, No. 1.
- Khan, Tahir, & Qureshi, Tahir, (2014), “Mediating Effect of Political Parties Performance between Political Marketing Functions”, Academy of Contemporary research, Vol. 5.
- Akbiyik, Ferdi, (2014), “The Impact of Local Political Applications on Voter Choices”, Socio-Economic research, Vol. 7, No. 1.
- Okan, Elif, & Topcu, Ayper, (2014), “The Role of Social Media in Political Marketing”, Business and Management, Vol. 6, No. 22.
- Saxena, Stuti, (2016), “Why did I Prefer to Vote for My Political Party?,” Social and administrative sience, Vol. 3, No. 1.
- Collins, Neil, & Patrick, Butler, (2015), “Human Branding in Political Marketing”, Political Marketing, Vol. 14, No. 1.
- Winchester, Tiffany, (2016), “Conceptualising Usage in Voter Behaviour for Political Marketing”, Journal of Political Marketing, Vol. 37, No. 1.
- Harmes, Adam, (2016), “Political Marketing in Post Confilict Elections”, Journal of Political Marketing, Vol. 7, No. 21.
- Newman, Bruce, & Wojciech, Cwalina, (2012), “The Macro and Micro Views of Political Marketing”, Journal of Public Affairs, Vol. 11, No. 2.
- Nielsen, Sigge, (2013), “Toward a New Institutional Strategy Framework for Political Marketing”, Journal of Public Affairs, Vol. 13, No. 1.
- Marland, Alex, & Thierry, Giasson, (2013), “Investigating Political Marketing Using Mix Method”, Journal of Public Affairs, Vol. 13, No. 4.
- Yousaf, Salman, (2015), “Political Marketing in Pakistan”, Journal of Public Affairs, Vol. 14, No. 2.