شاکری, رباب, مرفوع, محمد. (1397). تاثیر استراتژی‌های‌ کسب‌وکار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(59), 59-82. doi: 10.22054/qjma.2018.9824
رباب شاکری; محمد مرفوع. "تاثیر استراتژی‌های‌ کسب‌وکار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 59, 1397, 59-82. doi: 10.22054/qjma.2018.9824
شاکری, رباب, مرفوع, محمد. (1397). 'تاثیر استراتژی‌های‌ کسب‌وکار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(59), pp. 59-82. doi: 10.22054/qjma.2018.9824
شاکری, رباب, مرفوع, محمد. تاثیر استراتژی‌های‌ کسب‌وکار بر محیط اطلاعاتی شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 15(59): 59-82. doi: 10.22054/qjma.2018.9824


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login