ابراهیمی، عیسی (1379). ضرورت رویکرد نظام باز و پهن باند از راه دور در آموزش. یاددهی-یادگیری نوین، سال اول، شماره یک.
احمدی، مسعود (1391). مبانی سازمان و مدیریت. انتشارات فرهنگی پژوهش: ساری.
امانی، سعید و نادری فر، علی (1395). بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی دبیران مقطع متوسطه شهر زابل. مدیریت نوین آموزشی، شماره 1.
جاودانی، محمد (1390). بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و تعامل گرا با تعهد سازمانی معلمان. نامه پژوهش مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه فردوسی مشهد، دوره 2، شماره 9.
حسن زاده، حسین (1396). بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان به فناوری اطالعات و ارتباطات و بهره گیری آنان در مدارس امارات. کنفرانس بین المللی مهندسی و فرهنگ، پژوهشکده فرهنگ و هنر، دبی - امارات.
دسترنج، اله حکمت (1378). بررسی اثرات فناوری اطالعات بر ساختار سازمانی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
دهقانی، سیمه (1393). بررسی تأثیر سبک های رهبری (لیکرت) از دیدگاه رفتار سازمانی شهروندی مرتبط. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسالمی، واحد مرکزی.
رضائیان، علی (1386). مبانی مدیریت رفتار سازمانی. انتشارات سمت: تهران.
سرمدی، محمدحسن و صیف، محمدرضا (1390). فناوری های نوین در آموزش. انتشارات دانشگاه پیام نور.
شریفی راد، رابعه؛ عامری، حمیدرضا و اخالقی، صدیقه (1392). نقش مدیریت دانش مبتنی بر IT در سازمان های دانش محور. همایش ملی مهندسی برق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، دانشگاه آزاد اسالمی ماهشهر.
شریفی زمانی، مهدی و برادران کاظم زاده، رضا (1382). بررسی ارتباط بین فناوری اطالعات و سبک های رهبری در سازمان ها. هفتمین کنفرانس آمار ایران، تهران.
طباخ زاده، عبدالحسین و درخشان داوری، مژگان (1396). بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با پذیرش فناوری اطالعات در کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بم. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی، شیراز، موسسه آموزشی مدیران خبره نارون.
قربانی شیرودی، مهران (1390). بررسی رابطه سبک مدیریت مدیران با سلامت سازمانی. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسالمی، واحد تهران جنوب.
قاسمی، حجت (1391). بررسی میزان استفاده از فناوری اطالعات و بهبود مهارت های اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
فیضی، مهدی و بشیر، فصیح (1388). بررسی رابطه سبک های مدیریت مشارکتی و سنتی بر خلاقیت دبیران. فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی، شماره 2.
کاوه، حمیدرضا؛ فکری، علیرضا و کریمی، فاطمه (1396). بررسی میزان بهره گیری از فناوری اطالعات و ارتباطات و راه های گسترش آن در بین کارکنان دانشگاه های علمی کاربردی استان گلستان. دومین کنگره بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی، تهران، مرکز توانمندسازی مهارت های فرهنگی و اجتماعی جامعه.
الجوردی، سید جلیل و نظری، آرزو (1387). بررسی رابطه هوش عاطفی و سبک های مرجح رهبری مدیران. چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 2.
مقیمی، سید محمد (1377). سازمان و مدیریت: رویکردهای پژوهشی. انتشارات قائم: تهران.
مشبکی، اصغر (1380). مدیریت رفتار سازمانی. انتشارات ترمه: تهران.
مصدق راد، علی محمد (1381). کلیات مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی. انتشارات دیباگران: تهران.
پردانی، آتاهیتا؛ صالحی مسلم و خوانی، افسون (1396). نقش فناوری اطالعات در جهانی شدن نظام های آموزشی با تأسی بر آموزش و پرورش کشورهای توسعه یافته. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی، شیراز، موسسه آموزشی مدیران خبره نارون.
Assar. S. (2015). Information and Communication Technology in Education. International Encyclopedia of the Social & Behavioral.Sciences. (Second Edition),66-71. doi:https://doi.org/10.1016/B978-0-08-097086-8.92104-4
Bass‚ B. M. (1987)‚ Leadership and Performance beyond Expectations‚ NewYork: The Free Press.
Bowersox, N. (2012). The effects of technology acceptance as a mediating variable between leadership style and knowledge managment. Trident University, Cypress publication, California, USA.
Har ison, E. & Boonstra, A. (2009). Essential Competencies for Techno Change Management: Towards an Assessment Model, International Journal of Information Management, 29, pp. 283-294.
Gershenson, C. (2014).Harnessing the complexity of education with information technology. Essays & commentaries. Willey periodical. Vol 20, no 5.
Lorin, M. H. & Erick, B. (2003). Information Technology and Internal Firm, Organization: An Exploratory Analysis. Journal of Management. vol 19, no 4
Makgato, M. (2014). The challenges of teaching and learning technology subject at schools in South Africa: A case of INSET teachers in Mpumalanga Province Department of Educational Studies. Tshwane University of Technology,South Africa.
Nemanich, A.; Keller, T. (2007). “Transformational leadership in an acquisition: A field study of employees”. The Leadership Quarterly, 49–68.
Oliver‚ P. H., Gottfried‚ A. W., Guerin‚ D. W., Gottfried‚ A. E., Reichard‚ R. J., Riggio‚ R. E. (2011)‚“Adolescent family environmental antecedents to transformational leadership potential: A longitudinal mediational analysis. The Leadership Quarterly Special issue: Longitudinal studies of leadership development, 22, 535-54.
Porter‚ L. W, Campton‚ W. J,Smit‚ F. J. (1976)‚ “Organizational commitment and managerial turnover: A longitudinal study‚” Organizational Behavior and Human Performance. No15:87-98.
Ritchie.D. (2007). School Administrators and Educational Technologies: Narrowing the Divide. San Diego State University. US.
Sancar,Mine(2009).Leadership behaviors of school principals in relation to teacher job satisfaction in north Cyprus.Procedia Social and Behavioral Sciences.vol 1,no 1 (2009),pp: 2855–2864
Schepers, J.; Wetzels, M.; De Ruyter, K. (2005). leadership styles in technology acceptance: Do followers practice what leaders preach?. Managing ServiceQuality, 15(6), 496-508.
Sun, H. & Zhang, P. (2006). The Role of Moderating Factors in User Technology Acceptance. International Journal of Human-Computer Studies,vol 64,no2.
Simon, A. Moss, Janis McFarland, Simon NGU, Anna Kijowska (2007). Maintaining an open mind to closed individuals: The effect of resource availability and leadership style on the association between openness to experience and organizational commitment. Journal of Research in Personality,vol 41, no 2.
Yazici‚ H. (2014)‚ “An exploratory analysis of hospital perspectives on real time information requirements and perceived benefits of IT technology for future decision‚” International Journal of information Management, Vol 34, No5: 613-621
Yukl‚ G. (2009),“Leadership in Organizations.Prentice-Hall,Inc,”Upper SaddleRiver,NJ: 265.