1.

هنجاریابی آزمون هوشی آدمک گودیناف بر روی دانش آموزان 6 تا ۱۱ ساله شهر ساوه

صفحه 1-20
علیرضا جعفری؛ علی دلاور

2.

تأثیر آموزش فن خود گویی مبتنی بر واقعیت در حل تعارضات زناشویی: گزارش موردی

صفحه 21-36
معصومه اسماعیلی

3.

بررسی تطبیقی رابطه بین سبک تفکر با سن، جنسیت، رشته تحصیلی و میزان تحصیلات در معلمان مقاطع سه گانه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه

صفحه 37-58
ناهید جهانشاهی؛ صغری ابراهیم قوام

4.

نقد و بررسی روش تصورات ذهنی هدایت شده سیمونتن

صفحه 59-74
کاترین فکری؛ عبدالله شفیع آبادی

5.

بررسی میزان توانمندی دانش آموزان متوسطه استان گیلان در استفاده از مهارت های زندگی

صفحه 75-98
شهناز کنعانی کتمجانی

6.

استراتژی های توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی (با تأکید بر تجارب موفق کشورهای آمریکا، استرالیا، هند و ایران)

صفحه 99-122
محمد صدیق قادری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

7.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پنج عامل اصلی شخصیت در دانشجویان

صفحه 123-148
مسعود نصرت آبادی؛ محسن جوشن لو

8.

مقایسه ارزشیابی عملکرد معلمان مدارس ابتدایی بر حسب ویژگی های جمعیت شناختی آنان

صفحه 149-172
علی نوری؛ مرتضی امین فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login