1.

توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی

Pages 1-24
سمیه حسین زاده; کریم شعبانی; سامان عبادی

2.

کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران

Pages 25-56
ناهید سلطانیان; ضرغام قپانچی; سعید رضایی; رضا پیش قدم

3.

"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی

Pages 57-85
صدیقه وحدت; یزدان چوبساز; صالح عریضاوی

4.

ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری

Pages 87-110
مسعود عزیزی; مجید نعمتی

5.

بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس

Pages 111-134
محمد حسن زاده; مهین علی زاده

6.

کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران

Pages 135-164
امیر زندمقدم; حسین میهمی; فرهاد غیاثوند


login