1.

افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)

صفحه 1-22
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری

2.

رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی

صفحه 23-46
اسمعیل آزادی؛ جلیل فتح آبادی

3.

بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان

صفحه 47-68
حسین بیگدلی؛ سمیه علی مددی

4.

مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی

صفحه 69-95
وحید صالحی؛ داریوش نوروزی

5.

اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی

صفحه 97-110
مریم سلطانی؛ خدیجه آرین

6.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی

صفحه 111-134
آزادالله کرمی؛ حسن ملکی

7.

بررسی اصول روابط بین فردی براساس آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها

صفحه 135-173
مرتضی کرمی؛ سیدصدرالدین شریعتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login