1.

چگونه آلمان ها از برنامه مدیریت استعدادیابی خود در توسعه فوتبال کشورشان بهره می برند؟

Pages 5-40
مهری پوینده‌کیا; ژاله معماری

2.

ایجاد روابط موفق فروشنده و مشتری برای کالاهای ورزشی: رویکرد AHP فازی

Pages 53-78
سعید صادقی بروجردی; معائزاتول آیداواتی ام دی حسین; حسین منصوری; علی علوی

3.

تاثیر پیشگیراننده کشش تسهیل عصبی– عضلانی بر پارامترهای مکانیکی پرش عمقی افراد مبتلا به آسیب عضلانی القایی تمرین

Pages 79-92
علی جلالوند; مهرداد عنبریان

4.

نقش امنیت استادیوم های فوتبال بر توسعه آمیخته بازاریابی

Pages 93-115
ژاله معماری; مرضیه لعل بیداری; مهسا سعادتی

5.

ارائه مدل اثر مدیریت کیفیت جامع بر تعهد عاطفی، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان

Pages 129-144
محمد سعید کیانی; شهاب بهرامی

6.

پیش بینی توان شاخصه‌های صحه‌گذار مشهور ورزشی بر تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی

Pages 163-182
امیرحسین سپهریان; سید مرتضی عظیم زاده; محمد کشتی دار

7.

برسی ارتباط هزینه،منفعت و دلبستگی به محیط زیست با میانجی گری نگرش رفتاری در بین گردشگران ورزشی

Pages 195-206
محمد سعید کیانی; لیلا نظری


login