1.

آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی

Pages 1-32
رسول محمد حسین پور; عبدالرضا لونی; مریم لونی

2.

پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی

Pages 33-66
معصومه استاجی; فرهاد غیاثوند

3.

تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان

Pages 67-91
محمد رضا نامی; نفیسه حسین پور; محمدرضا طالبی نژاد

4.

یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی

Pages 93-128
زینب عزیزی; احسان نمازیان دوست; پریسا اشکانی

5.

زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی

Pages 129-159
وحیدرضا میرزائیان; کتایون اسکویی

6.

کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟

Pages 161-186
مهری جلالی

7.

توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟

Pages 187-217
لیلا دوبختی; سودا مسعودی

8.

پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی

Pages 219-254
میثم میرزائی شجاع خانلو; رضیه محمودی; فرهمن فرخی

9.

تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی

Pages 255-290
هومن بیژنی; سلیم سعید بنی اوراباه

10.

مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19

Pages 291-324
مریم فرنیا

11.

بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD)

Pages 325-355
معصومه طائی; رضا رستمی; مسعود یزدانی مقدم

12.

نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی

Pages 357-393
پیمان رحمانی; مسعود ذوفی; هانیه دواتگری اصل


login