1.

عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران

Pages 1-30
مجتبی مقصودی

2.

پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

Pages 31-65
احسان نمازیان دوست; طاهره حیدرنژاد; افششین رضایی

3.

مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی

Pages 67-118
س سید بهروز بهزادی; ناصر رشیدی

4.

بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور

Pages 119-150
صبا بشیری; سامان عبادی

5.

تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی

Pages 151-180
مرضیه باقرکاظمی

6.

تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا

Pages 181-215
بهمن امینی; عباس بیات; کیوان محمودی

7.

پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی

Pages 217-242
شیوا کیوان پناه; آوات محمد

8.

سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر

Pages 243-277
فروغ حسینیان آهنگر نژاد; توران آهور; نسرین حدیدی تمجید

9.

آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است

Pages 279-299
صبا بشیری; هیوا ویسی

10.

پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری

Pages 301-341
میلاد نادری; جلیل فتحی; حبیب سلیمانی

11.

برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه

Pages 343-370
مهناز مصطفائی علائی; محیا علائی

12.

تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته

Pages 371-400
فرهنگ دانش فرد; محبوبه سعادت


login