1.

ایدئولوژی و آموزش زبان فارسی در خارج از ایران: گفتمان‌شناسی انتقادی هویت ایرانی در کتاب درس زبان فارسی بر پایۀ الگوی ون‌دایک (2006)

صفحه 9-46
رضا مراد صحرایی؛ فاطمه طبسی

2.

ترتیب واژه در زبان‌های چرداول از منظر رده‌شناسی زبان

صفحه 47-82
محسن حیدری‌زادی؛ محمد دبیرمقدم

3.

الگوی فراگیری روابط مفهومی در کودکان

صفحه 83-112
پریسا سادات میرنژاد؛ ارسلان گلفام؛ حیات عامری؛ سحر بهرامی خورشید

4.

آیا مردان و زنان در پردازش نحوی متفاوت عمل می‌کنند؟ شواهد الکتروانسفالوگرافی از سخنگویان تک‌زبانۀ فارسی

صفحه 113-140
سیمین میکده

5.

مقایسه‌ای واژگانی میان خلجی و ترکی آذربایجانی

صفحه 141-178
پونه مصطفوی

6.

مقایسه نگرش دبیران زبان به مسائل هویتی – فرهنگی در کتاب‌های زبان انگلیسی پایه هفتم و اول راهنمایی پیشین

صفحه 179-210
سید بهنام علوی مقدم

7.

چالش «تلفظ دقیق» با «تلفظ طبیعی» در برنامه‌های رادیو و تلویزیون

صفحه 211-234
محمدصالح ذاکری

8.

برچسب‌های کاربردی در فرهنگ‌های عمومی یک‌زبانه فارسی

صفحه 235-268
بدری السادات سیدجلالی؛ آزیتا عباسی

9.

تأثیر نواع استعاره‌های مفهومی بر انسجام معنایی متن در قیاس با ابزارهای صوری انسجام

صفحه 269-304
مهسا فرهادی رودباری؛ امیرعباس آقابابازاده

10.

جنس دستوری در زبان پشتو

صفحه 305-340
راحله حمیدزی


login