1.

مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی

صفحه 1-16
سید حسین ابطحی؛ محمد منتظری

2.

آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان)

صفحه 17-32
سید محمد اعرابی؛ علی باقری کلجاهی

3.

بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین

صفحه 33-52
غلامرضا کردستانی

4.

تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت

صفحه 53-85
فتاح شریف زاده؛ عباس کاظمی بیدگلی

5.

تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی

صفحه 86-104
میر علی سید نقوی؛ سید محمد مهدی بحرالعلوم

6.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

صفحه 105-132
کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

7.

تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی

صفحه 133-156
عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ مهرداد مدهوشی؛ منصور اسماییل زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login