1.

تعیین نقطه سفارش مجدد برای خرید کالا با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی در شرکت های بازرگانی

صفحه 1-21
احمد جعفر نژاد؛ حنان عمو زاد مهدیرجی؛ جواد عموزاده

2.

طراحی مدل ریاضی کسری برنامه ریزی تولید با رویکرد فازی (مورد مطالعه: شرکت مبل خاورمیانه)

صفحه 23-48
عادل آذر؛ داود عندلیب اردکانی؛ سید حیدر میرفخرالدینی

3.

ارزیابی تولید ناب با رویکرد سلسله مراتبی (مورد: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد)

صفحه 49-74
میثم شفیعی رودپشتی؛ سید حبیب اله میر غفوری

4.

مدل رقابت پذیری صنایع تولیدی در ایران

صفحه 75-104
حسین رحمان سرشت؛ میترا صفاییان

5.

مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران

صفحه 105-134
جعفر باقری نژاد؛ فروغ شریفی

6.

استفاده از روش تصمیم گیری خاکستری به منظور رتبه بندی شاخص های کلیدی عمل کرد و افزایش اثر بخشی برنامه های استراتژیک

صفحه 135-165
محمد تقی تقوی فرد؛ امیر مهدی ملک

7.

شناسایی و دسته بندی سیاست ها، راه کارها و برنامه های ارتقاء واحدهای صنعتی کوچک و متوسط: مورد مطالعه کشور ایران

صفحه 167-190
حبیب رودساز؛ ضیاء رشوند؛ محمدرضا حنفی زاده

8.

کاربرد شبکه های عصبی در پیش بینی فرایندهای تجاری و مدیریتی و مقایسه با مدل های غیر خطی مطالعه موردی: صنعت چوب ایران

صفحه 191-208
مهدی کاظمی؛ علی اکبر نیک نفس؛ وحید رنجبر

9.

توسعه یک مدل موجودی چند هدفه احتمالی فازی

صفحه 209-235
محمد امین نایبی؛ عباس پناهی نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login