1.

ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد

دوره 8، شماره 22، تیر 1392، صفحه 31-72
حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه السادات میرفخرالدینی

2.

بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 1-46
مرتضی خزائی پول؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی

3.

پویایی عقاید ذینفعان گردشگری ایران در مواجهه با گردشگران چینی

دوره 17، شماره 60، دی 1401، صفحه 47-77
رضا حسینقلی زاده؛ محمود البرزی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ حمید ضرغام بروجنی

4.

مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 1-32
مرتضی بذرافشان؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login