1.

ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 303-269
هانیه حقیقی نیا؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمد سلطانی فر

2.

تبیین چالش‌های قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه

دوره 6، شماره 21، فروردین 1399، صفحه 27-55
محدثه یعقوبی؛ محمد سلطانی فر؛ علی جعفری؛ جعفر سلمان زاده

3.

شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 344-311
امیرحسین شمشادی؛ افسانه مظفری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی

4.

طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانه‌های داخلی (سازمان‌های مطبوعاتی)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 435-385
جواد دلیری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ هادی خانیکی

5.

عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 384-357
شعله معراجی اسکویی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور

6.

مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک)

دوره 3، شماره 12، بهمن 1396، صفحه 1-30
نعمت ا... فاضلی؛ محمد سلطانی فر؛ حجت اله عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login