1.

تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 95-108
فاطمه جعفرخانی؛ زهرا جامه بزرگ

2.

ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 106-128
علی خورسندی طاسکوه؛ زهرا جامه بزرگ؛ امیر عسگری

3.

طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری

دوره 5، شماره 16، تیر 1401، صفحه 9-26
زهرا جامه بزرگ؛ حمیدرضا مقامی؛ محمد کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login