1.

اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران

دوره 12، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 145-165
اصغر مینائی؛ مرضیه حسنی

2.

شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا

دوره 7، شماره 28، تیر 1396، صفحه 1-32
نوشیروان محمدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی

3.

کاربرد مدل اندازه‌گیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازه‌گیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R)

دوره 5، شماره 18، دی 1393، صفحه 77-114
اصغر مینائی

4.

کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ)

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 67-92
اصغر مینائی؛ مرضیه حسنی

5.

کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT)

دوره 6، شماره 21، مهر 1394، صفحه 21-40
اصغر مینائی؛ زهرا غفاری

6.

نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 1-30
حمیدرضا کرمی؛ مسعود گرامی پور؛ اصغر مینائی

7.

ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت

دوره 5، شماره 20، تیر 1394، صفحه 189-210
اصغر مینائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login