1.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 287-322
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهناز حسین زاده؛ اقدس سلیمانی

2.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

دوره 5، شماره 17، آذر 1395، صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

3.

نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 127-162
سید محمدباقر جعفری؛ عاطفه سادات روحانی؛ فاطمه یوسفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login