1.

تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 153-184
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ هادی مرادی

2.

شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی)

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 219-257
امیر والافر؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

3.

نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1403
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login