1.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 89-112
صدف درویشی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ امین رفیعی‌پور؛ فریبرز درتاج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login