1.

Active Learning as an Approach to Fostering EFL Learners’ Speaking Skills and Willingness to Communicate: A Mixed-methods Inquiry

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 93-128
Zeinab Azizi؛ Ehsan Namaziandost؛ Parisa Ashkani

2.

EFL Learners’ Perception of Task Experience Through Flow Outlook: Task Complexity and Modality in Focus

دوره 10، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 301-334
Leila Ghasemi؛ Ehsan Rezvani؛ Ehsan Namaziandost

3.

Navigating the Mediating Role of Immunity, Buoyancy, and Emotion Regulation to L2 Grit and Mindfulness Among EFL Teachers

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آذر 1402
Ehsan Namaziandost؛ Tahereh Heydarnejad؛ Afsheen Rezai


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login