1.

ایجاد برنامه آموزش زبان در دوره اول ابتدایی: بایدها ونبایدها

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 33-50
فاطمه جعفرخانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

2.

بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 127-145
رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

3.

تأثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربست‏زنی دانش راهبردی بر میزان یادگیری و یادداری

دوره 10، شماره 31، فروردین 1393، صفحه 1-24
ایرج اعتمادفر؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ عباس عباس پور

4.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور

5.

طراحی آموزشی و محیط‏های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل‏های پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه

دوره 8، شماره 24، تیر 1391، صفحه 29-50
اسماعیل زارعی زوارکی

6.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 83-108
فریبا درتاج؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی

7.

طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 1-30
حجت الله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی

8.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد سازنده‌گرایی

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 23-56
صابر عظیمی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

9.

مقایسۀ اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 41-57
حسین مرادی مخلص؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ حسن رشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login