1.

تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری

دوره 7، شماره 17، فروردین 1391، صفحه 1-32
زهره دهدشتی شاهرخ؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ آزین هرندی

2.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

3.

تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 97-127
زهره دهدشتی شاهرخ

4.

راهکارهای توسعه گردشگری در جمهوری اسلامی ایران ( برگرفته از راهکارهای توسعه گردشگری در کشور های مالزی، ترکیه و تونس)

دوره 2، شماره 4، خرداد 1383، صفحه 31-67
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امیرحسین انچه ای

5.

شناسایی عناصر تجربه‎ی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری

دوره 16، شماره 54، تیر 1400، صفحه 75-94
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام جاهدی

6.

مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 9-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ اسماعیل قادری؛ افرا شعاران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login