1.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی

دوره 11، شماره 41، مهر 1401، صفحه 27-54
لیلا جراحی؛ زین‌العابدین امینی سابق؛ احسان ساده؛ علیرضا افشارنژاد

2.

طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اسفند 1402
کامران فیضی؛ هرمز مهرانی؛ حسین وظیفه دوست؛ احسان ساده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login