1.

بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله 26 خرداد تا 26 مرداد 1388 )

دوره 21، شماره 64، خرداد 1393، صفحه 187-222
مهدخت بروجردی علوی؛ محسن حبیبی

2.

بررسی فرآیند تعمیق بازار سرمایه در دولت دوازدهم و تاثیر آن بر آینده ی سیاست در ایران

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 223-254
مجتبی شریعتی؛ نیما رضایی

3.

چارچوبی نظام‌مند برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد سیاسی در ایران

دوره 21، شماره 68، آذر 1391، صفحه 33-65
شمس‌السادات زاهدی؛ محمّد خانباشی

4.

حکمرانی خوب، سرمایه‌ی اجتماعی و اعتماد سیاسی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 255-292
ایرج رنجبر؛ سمیرا غلامی

5.

رابطه بین شبکه‌های اجتماعی و اعتماد نهادی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شیراز)

دوره 10، شماره 36، اردیبهشت 1400، صفحه 101-127
خلیل سردارنیا؛ کوروش بدری؛ سینا امینی زاده

6.

فهم مساله‌شناسی سیاسی دولت در جمهوری اسلامی ایران

دوره 8، شماره 30، شهریور 1401، صفحه 133-161
عباسعلی رهبر

7.

نگرش نسبت‌ به رفاه اجتماعی- اقتصادی و رابطه آن با اعتماد سیاسی در شهر تهران، دکتر فریبا شایگان

دوره 1، شماره 3، تیر 1389، صفحه 145-178

8.

واکاوی تأثیر بیماری کووید-19 بر اعتماد سیاسی با توجه به نقش میانجی سرمایه اجتماعی و نقش تعدیل‌گر رسانه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 177-213
حسین دامغانیان؛ محمد کشاورز

9.

واکاوی سازوکارهای کلیدی تقویت اعتماد عمومی به دولت: رویکرد نگاه شهروندی

دوره 3، شماره 8، فروردین 1393، صفحه 101-118
حسن دانایی فرد؛ علیرضا حسن زاده؛ سمیه نصرالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login