1.

An Exploration into the Role of Pragmatic Learning Strategies and Gender in Game-based Group Dynamic Assessment

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1402
Saba . Bashiri؛ Saman . Ebadi

2.

Dynamic Assessment in Brown’s Graduated Prompts Model vs. Poehner’s Model: Grammatical Accuracy in One-Paragraph Narrative Essays

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 95-129
Shohreh Bahrami Qalenoee؛ Jamileh Rahemi

3.

Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test

دوره 3، شماره 2، اسفند 2014، صفحه 183-161
Alireza Ahmadi؛ Elyas Barabadi

4.

The Effect of Interactionist vs. Interventionist Models of Dynamic Assessment on L2 Learners’ Pragmatic Comprehension Accuracy and Speed

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 279-320
Ali Malmir

5.

The Effects of Computerized Dynamic Assessment on Promoting At-Risk Advanced Iranian EFL Students’ Reading Skills

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 26-1
Saman Ebadi؛ Abdulbaset Saeedian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login