1.

آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 121-156
پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

2.

بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 98-63
احسان مجیدی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ امین مجیدی فرد

3.

بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 276-239
سها صالح؛ علیرضا حدادی

4.

پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر

دوره 7، شماره 25، مهر 1397، صفحه 85-118
ونوس محمدی؛ محسن یوسفی نژاد؛ مهدی حسین زاده

5.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر جنبش‌های اجتماعی؛ مطالعه جنبش‌های اعتراضی ایران(1398-1388)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402
بهمن ربیعی نیا؛ حسین هرسیج

6.

تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 267-296
شهریار محمدی؛ اسلام ناظمی

7.

تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 134-107
میلاد میرمحمدصادقی؛ عبدالعلی قوام؛ افسانه مظفری

8.

توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر

دوره 4، شماره 14، مرداد 1397، صفحه 66-108
حسین سلیمی؛ پیمان وهاب پور

9.

دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 7، شماره 26، مرداد 1400، صفحه 324-295
سیدرضا نقیب السادات؛ فاطمه عودلاجانی

10.

دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 36-1
حسن بشیر؛ امیررضا تمدن؛ امین میرشکاری سلیمانی

11.

رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 78-37
حسین کرمانی؛ مرضیه ادهم؛ امیرعلی تفرشی

12.

شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی)

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 35-70
سید ضیاء هاشمی؛ محمد رهبری

13.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی کسب‌وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین

دوره 7، شماره 25، مهر 1397، صفحه 119-146
سید جلال‌الدین حسینی دهشیری؛ مجتبی آقایی؛ محمدتقی تقوی فرد

14.

کرونا، پنجه‌درپنجۀ مذهب: تحلیل گفتمان توییتر فارسی با چارچوب شناختی‌ـاجتماعی ون‌دایک

دوره 8، ویژه نامه کرونا، فروردین 1400، صفحه 7-30
عابده میرزایی

15.

کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 396-349
حسین کرمانی؛ امیرعلی تفرشی؛ امیر محمد قدسی؛ علیرضا بیات ماکو؛ علی آتش زر

16.

مدل‌سازی کیفی سازوکار تعاملات شهری در رسانه‌های اجتماعی: موردمطالعه محتواهای منتشرشده در توییتر و اینستاگرام

دوره 7، شماره 23، دی 1401، صفحه 49-85
محمد مهدی مولایی؛ سبحان یحیائی؛ مژگان حاجی‌زادگان؛ محمدحامد احسانبخش

17.

مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک)

دوره 3، شماره 12، بهمن 1396، صفحه 1-30
نعمت ا... فاضلی؛ محمد سلطانی فر؛ حجت اله عباسی

18.

همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 70-100
حمید عبداللهیان؛ حسین کرمانی

19.

واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 69-88
مرجان کیان؛ نیما یعقوبی ملال؛ نصرت ریاحی‌نیا

20.

ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 357-331
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد بحرانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login