1.

Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 183-205
Sajjad Zeinali؛ Fereydoun Omidi؛ Ali Mehrabi

2.

ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-32
عباس عباسپور؛ محمد شرقی

3.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه

دوره 14، شماره 53، مهر 1402
ملیحه احمدی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

طراحی الگوی اعتبارسنجی و تضمین کیفیت برای نظام آموزش عالی ایران به شیوه‌ی نظریه‌ی زمینه‌ای

دوره 1، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 21-53
محمد مجتبی زاده؛ دکتر عباس عباس پور؛ دکتر حسن ملکی؛ دکتر مقصود فراست خواه

5.

طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی

دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1395، صفحه 107-144
علی کشاورز زاده؛ محسن فرمهینی فراهانی

6.

طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی دوره پیش از دبستان

دوره 2، شماره 8، تیر 1396، صفحه 127-148
سلمان آخش

7.

عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای الگوی بومی اعتبارسنجی نظام آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 6، دی 1394، صفحه 1-30
دکتر عباس عباس پور؛ محمد مجتبی زاده؛ دکتر حسن ملکی؛ دکتر مقصود فراستخواه

8.

نظریه پردازی راجع به الگوی مطلوب اعتبارسنجی نظام آموزش عالی ایران به شیوه ی نظریه ی زمینه ای

دوره 3، شماره 9، مهر 1395، صفحه 83-125
محمد مجتبی زاده؛ عباس عباس پور؛ حسن ملکی؛ مقصود فراست خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login