1.

A New Approach Based on Business Intelligence and Bayesian Network for Analysis of Corporate Accounting Systems

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1401
azar ghyasi؛ hanieh rashidi

2.

ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 291-328
رقیه نوری؛ محمدرضا معتدل

3.

ارائه مدل سنجش سطح بلوغ هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی ‏‏(مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی) ‏

دوره 21، شماره 68، فروردین 1402، صفحه 241-287
محبوبه گلستانی زاده؛ اکبر اعتباریان؛ امیررضا نقش؛ رضا ابراهیم زاده

4.

تأثیر عوامل مهارت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان

دوره 6، شماره 21، فروردین 1401، صفحه 133-159
سیدقاسم علوی؛ نادی علیزاده؛ فرانک پایدار

5.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین

6.

چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 1-39
جواد نظریان جشن آبادی؛ محمدحسین رونقی؛ مسلم علیمحمدلو؛ ابوالقاسم ابراهیمی

7.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

8.

طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 247-272
فرج الله رحیمی؛ محمدحسن بقالی‌نژاد شوشتری؛ مهدی نداف

9.

مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 117-156
مهناز سعیدی ممقانی؛ محمدجواد ارشادی؛ آرمان ساجدی نژاد

10.

مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 1-38
سیده مریم میرشریف؛ اکبر عالم تبریز؛ علیرضا موتمنی

11.

نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 1-15
مهرنوش مهدی ساسان؛ قاسم بخشنده

12.

نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 127-162
سید محمدباقر جعفری؛ عاطفه سادات روحانی؛ فاطمه یوسفی

13.

واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی

دوره 9، شماره 27، آبان 1393، صفحه 117-142
سعید سعیدا اردکانی؛ سید محمد موسوی؛ میثم شفیعی رودپشتی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login